wtorek, 18 marca 2008

Parę fot z kanciapy w pracy...

Dzisiaj zamieszczam pare fot strzelonych w naszej Bel-Polowskiej kanciapie. Niektóre foty wykonał Wrzosik,io też podziękowania dla niego;)

Kubek??

Zaspany Wiesiek


Ekipa nabiera sił przed nadchodzącą nawałnica TIRów oraz klientów.

Heh,tutaj Wrzosik nadał nam tytuł Trzech Muszkieterów,nie wiem o co mu chodziło,ale jak widać pomylił się w liczeniu,jest nas troje + jedna noga :D

Fotka strzelona prze zemnie,próbowałem jak wychwytuje kolory mój aparat.Jak dla mnie,Rewelacja.

A tutaj papierkowa robota...



A oto i gość ze Świdnicy,bardzo pomocna dłoń w naszym oddziale,trzeba będzie go szybko upić i przekabacić na nasze;)


Wrzosik wraz ze swoimi błękitnymi oczkami...co prawda już nie przepadam za błękitem,a za zielonymi oczkami,to jednak kiedyś je uwielbiałem,i wówczas, gdybym był gejem,to bym go zgwałcił..

Tego pana natomiast na pewno bym nie zgwałcił,jest już dosyć gwałcony przez Wrzosika,więc szkoda by mi było jeszcze się nad nim znęcać..

Brak komentarzy: