wtorek, 28 czerwca 2011

Aniamacja Baal

Blisko 20 tys ujęć, prawie 28 h pracy + około 12 h medytacji. Ojjj długo się zbierałem. Potrzebowałem jak zwykle impulsu...
W większości wykonanie ołowkie Liberlitz z wkłądami Evolution HB 0,5 mm. Niestety skończyły mi się w pewnym momencie i musiałem się poratować wkładami Grand HB 0,5 soft, oraz ołówkami drewnianymi. Jeżeli dobrze się przypatrzeć, można zauważyć pewne różnice w odcieniach. Ponadto nie jestem zachwycony jakością wkładów Grand. Ołówki mają dobre, ale wkłady...ehh...łamliwe, źle pokrywają powierzchnie, nie zbyt równo, są bardzo twarde jak na HB, przy rozcieraniu sprawiają wrażenie klasy h3 lub nawet H4, ponadto często zdarzają się kamyki, a tutaj już u mnie przegrały. Jeden na całą paczkę przeżyję, ale jeden co centymetr?? Trzeba sprowadzić więcej wkładów Evolution ;)



Tematyka... hmm... temat nie rzeka, ale wdrażać się nie będę. Ci co wiedzą o wiedzą, a Ci którzy powinni wiedzieć to już od nich zależy ;)

Miłego oglądania:)




A tutaj skan:

Brak komentarzy: